Niebanalna elegancja z polską marką Mohito
Mohito to różnorodność i pomysłowość – tak o swojej marce mówi koncern modowy LPP. Mało kto wie, że nazwa Mohito odwołuje się do nazwy popularnego drinka (mojito) i tak jak on, ma budzić skojarzenia ze świeżością i niebanalnymi rozwiązaniami. Ubrania Mohito są przeznaczone dla kobiet o każdym typie urody i o różnych potrzebach, ale wspólnym mianownikiem dla wszystkich produktów tej marki jest połączenie subtelnej elegancji ze światowymi trendami na rynku mody.
Jakie kolekcje oferuje marka Mohito?
Obecnie ubrania produkowane przez Mohito są zaliczane do trzech podstawowych kolekcji:
- Mohito Little Princess – linia ubrań adresowana do mam i ich córek, uwzględniająca również potrzeby dziewczynek
- Mohito Simple Office – to ubrania przeznaczone do biura, utrzymane w formalnym stylu
- Mohito Gold Label – linia nieco mniej oficjalna niż Simple Office, ale nadal zawierająca ubrania reprezentujące niebanalny, klasyczny styl
W swoim portfolio marka posiada również wyjątkowe serie, które często są promowane przez znane postaci ze świata show-biznesu (m.in. Anja Rubik).
Do kogo są skierowane produkty Mohito?
To przede wszystkim ubrania dla kobiet aktywnych zawodowo i niezależnych, które stawiają na wygodę, lecz nie chcą rezygnować z elegancji i oryginalności. Projektanci pracujący dla Mohito odwołują się w swoich ubraniach do najnowszych trendów na rynku, dopasowując je do potrzeb swoich klientek. Jednocześnie ubrania sprzedawane przez Mohito mają przystępne ceny, które są dostępne dla wielu kobiet.