Pan tu nie stał – moda na odzież i szlagiery z dawnych lat

Kultowa już dziś marka Pan tu nie stał narodziła się z inspiracji dawnym wzornictwem – szczególnie tym, które w Polsce było popularne w latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych. W nowoczesnym sklepie internetowym firmy znaleźć można zarówno odzieżowe, jak i domowe hity wiążące się z tamtym okresem. I chętnych nie brakuje!

Początki Pan tu nie stał i asortyment

Pierwsze lata istnienia marki to decyzja właścicieli PPHU Pan tu nie stał, małżeństwa Justyny Burzyńskiej i Maćka Lebiedowicza o stworzeniu bloga, na którym mogliby dokumentować posiadane przez sobie zbiory gadżetów i ubrań z czasów PRL i wcześniejszych dekad. Jak się szybko okazało, amatorów takich szlagierów znalazło się znacznie więcej, niż mogliby przypuszczać.

Żeby nadążyć za zainteresowaniem szybko zaczęli dbać o to, by prezentować na swoim blogu nie tylko rzeczy pachnące minioną epoką, ale i produkowane współcześnie, na nutę tamtych czasów. Dziś asortyment do sklepu internetowego marki powstaje w 100% w łódzkiej firmie, wspieranej przez fotografów, ilustratorów i grafików.

Na przestrzeni lat ich współpraca rozwinęła się o wiele marek i nowych kolekcji. Przy projektowaniu ubrań, obuwia i gadżetów gospodarstwa domowego brały udział m.in. takie osobistości i marki jak Wydawnictwo Agora, Fundacje Bęc, Comedy Central, Piotr Fronczewski, Instytut Książki, Lem.pl, VHS Hell, Łódź art. Center, Serce.tv czy Polkadot i Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych.

Asortyment sklepu stanowią produkty odzieżowe (pełen zakres!) dla pań, panów, dzieci oraz akcesoria odzieżowe, ceramika, pocztówki, książki, szlagiery do kuchni czy plakaty.